Tiedote yhteistyökumppaneille

Palvelumme:
Tarjoamme tavaran valmistajalle valmiin jakelutien, logistiikan ja myyntipanostuksen Venäjän lähivuosien suurimpaan rakentamisen keskittymään!    – Alueen rakentajille puolestaan turvaamme tuotteen saatavuuden projektien välittömässä läheisyydessä oikeaan hintaan ja aikaan!

Palaute tavarantoimittajilta:
Palvelukonseptimme on nähty tehokkaana ja tarpeellisena jakelutienä Sochin laajoille rakennus-tarvikemarkkinoille ja useissakin tapauksissa lähinnä ainoana konkreettisena mahdollisuutena.

Erityistä kiitosta on saanut  ”lyhyt ja suora jakelutie tavarantoimittajalta suoraan projekteihin ja noutomyymälään,  ”tehtaan myymälään” ,   turvallisesti ja pienin kustannuksin.”
Yllätyksenä on ollut yritysten oma-aloitteiset yhteydenotot ilmaistakseen yhteistyöhalukkuutensa.
Tämä kertoo suomalaisen rakennusteollisuuden verkostoitumisesta, ”yritykset” keskustelevat keskenään ja heillä on useita yhteisiä foorumeita joissa tapaavat.

Noutomyymälätoiminta:
Toimintamme alueella saa merkittävän laajaa julkisuutta mediassa, esim.  televisiossa uutis- ja ajankohtaisohjelmissa.  Yrityksenne tuotteilla on pysyvä näyttely alueellamme.

Panostuksemme myös tavanomaiseen kaupalliseen mainontaan ja markkinointiin on merkittävää ja näkyvää.  Sillä sektorilla korostetaan tavarantoimittajien nimiä, logoja ja tuotemerkkejä

Projektimyynti:
Voimakas myyntipanostus projektimyyntiin ja projektien ennakointi tavaratoimituksissa tuo myyntivolyymia.
Tunnemme kaikki projektit!    – Kaikista tavarantoimittajista meidät tunnetaan parhaiten!

Turvallisuus ja kulku alueella:
Meillä on tarvittavat vakuutukset.  Alueellamme on luotettava vartiointi 24 tuntia.  Kulku alueelle tapahtuu passin ja myöntämämme kulkuluvan turvin. Tavara luovutetaan varastosta vain maksua vastaan, jossa suositaan pankkia.
Projekti- ja suurtoimituksien maksuehdot ovat etupainotteisia.  Tarjoamme Myyntikantaohjelma -palvelustamme reaaliaikaisen varaston ja myynnin raportoinnit ja valvonnan.

Aikataulu:
Noutomyymälä avataan keväällä 2011 ja projektimyynti aloitetaan helmi-maaliskuussa 2011.
Tavarantoimittaja- ja näytteilleasettajasopimuksia solmitaan parhaillaan tuotestrategiamme mukaisesti, jokaisen tuoteryhmään haetaan toimittaja.

Sopimukset:
Olemme sopimusneuvotteluissa noin 35 suomalaisen yrityksen kanssa. Lähetämme lähiaikoina yhteistyösopimusehdotuksemme tutustuttavaksi.  Aktiivisen projektimyyntitoiminnan aloitamme yhteistyösopimuksen allekirjoituksen jälkeen.   Neuvottelut ovat edenneet hyvin, emmekä ole joutuneet etsimään korvaavia toimittajia.  Tämä johtuu myös osaltaan siitä, ettei kaikista yrityksistä ole vielä saatu lopullisia päätöksiä.

Tavarantoimittajan sopimuskumppani:
Tavarantoimittajan sopimuskumppani on suomalainen Carry and Export Finland Oy ja konkreettista myyntityötä Venäjällä tekee sen tytäryhtiö.

Kuljetusvarmuus ja tullaus:
Parhaillaan valmistelemme tuotteiden kuljetus- ja tullausasioita ja tulemme turvaamaan tavaratoimi-
tuksemme  ruuhkautuvassa projektirakentamisen ympäristössä.

Myyntijärjestelmän tietokantaohjelmisto
Tietokantaohjelmistomme otetaan käyttöön helmikuun -2011 alussa.

IT-Systems Finland Oy http://www.it-systems.fi/
IT-Systemsin toimipisteet sijaitsevat Iisalmessa, Tampereella ja Oulussa.

Palvelimen tarjoaja

Sigmatic Oy http://www.sigmatic.fi/

Tietokantaohjelmistomme sisältää:

Tavaratoimittajan yhteystiedot
Linkki tavarantoimittajan omalle kotisivulle.. (lupa)
Tavarantoimittajan tuotteet nimikkeittäin ja tuoteryhmittäin
EAN koodit tuotteittain, myyntierittäin, johon myynti- ja varastovalvonta perustuvat.
Hinnastot
Varaston seuranta
ym..

Suojaukset:

Ohjelmiston käyttöoikeudet suojataan pankkitunnuksien tasoisilla salasanoilla.
Tavarantoimittajalle annetaan salasanat omaan tuotevarastoonsa
Tavarantoimittaja voi ottaa varastostaan määrä- arvoraportit milloin tahansa.
Varmuuskopiointi tapahtuu automaattisesti päivittäin.

Tietokannan käyttö on helppoa.

Tuotteet ryhmitellään helposti löydettävällä tavalla
Tavarantoimittajan jokaisella tuoteryhmille on nimetty oma myyjä
( maa, kieli, puh numero, ja sähköposti)